Генерація штрих-кодів за своїми артикулами

  Нижче ми розглянемо особливості створення номенклатури штрих-кодів за власними артикулами і зупинимося на деяких перевагах.

Особливості генерації штрих-кодів за артикулами

  Процес створення барів по своїй суті є створенням списку відповідностей артикулу товару, його номенклатурі в обліковій програмі.

Для реалізації можна використовувати кілька інструментів:

  •  Excel з відкритим доступом до Visual Basic і застосуванням макросів;
  •  Програма TBarCode SDK яка інтегрується в пакет Microsoft Office;
  •  Barcode Studio - універсальний продукт для Windows і Mac OS;
  •  Онлайн-сервіси з підтримкою таблиць.

Всі ці інструменти генерують бар відповідно до розділів таблиць товару, які повинні мати стандартні значення:

  • перша цифра - системний ідентифікатор;
  • перший набір з п'яти цифр - номер виробника;
  • другий набір - індивідуальний номер продукту;
  • контрольна цифра.

  Власникам виробничого бізнесу слід пам'ятати, що бари, створені для внутрішніх облікових систем підприємства, працюють тільки в вашій номенклатурі. Для обліку товару за межами підприємства чи заводу потрібно офіційна реєстрація штрих-кодів в номенклатурі GS1. Це дозволить вашим товарам перетинати кордон і відправлятися на експорт.

Переваги використання штрих-кодів

Нижче ми перерахуємо головні переваги торгівлі, виробництва та складування при використанні штрих-кодів:

  • підвищують якість і швидкість інвентаризації товарів;
  • спрощують ведення статистики продажів;
  • дозволяють класифікувати товари за категоріями і виробнику;
  • не дають продавцям і менеджерам помилитися при введенні в систему обліку даних про товар;
  • зменшують час навчання співробітників підприємства;
  • мають низьку собівартість нанесення;
  • дозволяють відправляти товари на експорт.

  Сучасна система штрих-кодів є найбільш універсальним методом обліку та ідентифікації товарів всіх категорій. Використовуючи її, ви зможете вивести підприємство на наступний рівень обробки замовлень і заощадити час співробітників для вирішення інших бізнес-завдань.