Лист Мінінф

Мінінфраструктури повідомило, що вантажовідправник має виписувати товаро-транспортну накладну (далі— ТТН) кожному вантажоодержувачу в кількості не менше чотирьох екземплярів, щонайменше два з яких (третій і четвертий) мають бути підписані, а при необхідності— завірені печаткою вантажоодержувача.

Отже, навіть коли одним автомобілем у одному рейсі вантаж доставляється 20–25 вантажоодержувачам, то вантажовідправник має кожному з них виписати окрему ТТН. Застосування однієї ТТН для усіх вантажоодержувачів є неприпустимим.

Також Мінінфраструктури наголосило на обов’язковості застосування ТТН при перевезенні товару в рамках договору купівлі-продажу.

Перевезення вантажу (товару) від вантажовідправника вантажоодержувачу неможливо класифікувати як перевезення для власних потреб (оскільки змінюється власник вантажу, нехай навіть і на кінцевій стадії товарно-транспортного процесу). Відповідно таке перевезення, навіть якщо воно здійснюється орендованим транспортом, повинно бути належним чином оформлено з обов’язковим оформленням усіх юридичних документів (у тому числі з використанням ТТН) з обов’язковим засвідченням їх підписом і при необхідності печаткою (штампом) вантажоодержувача.

Виключення з транспортного процесу будь-якого з його учасників, з подальшим уникненням оформлення відповідних юридичних документів (зокрема ТТН), призводить до виникнення корупційної складової і суперечить законодавству України.

 

 

Источник http://golovbukh.ua/