IP-телефонія - невід'ємна частина сучасної торгівлі. Вона полегшує вирішення багатьох завдань і пов'язано це з передачею даних по певній мережі, а не за застарілою телефонною лінією. Її можна організувати в будь-якому місці, що має стабільне підключення до Internet.


До головних переваг IP-телефонії можна віднести:

• демократична ціна;
• можливість маштабування;
• велика емкість;
• немає прив'язки до одного місця.

Правильно побудована IP-система допомагає економити. За менші гроші користувачі отримують послуги, ідентичні традиційному мобільному зв'язку. Сьогодні IP-телефонію вибирають не тільки великі торгові мережі і транспортні компанії, але і представники сфери послуг.
До IP- обладнання, завдяки якому і здійснюється організація комунікаційної мережі, висуваються високі вимоги. Воно повинне підбиратися відповідно до завдань організації.
IP-АТС - це багатофункціональна телефонна система, яка приймає голосові і відео виклики по IP мережі. Користувач при бажанні може вибрати хмарну або фізичну IP-АТС, які відрізняються тільки в місці розташування самого блоку.
IP АТС ZX100 Серії - одна з популярних моделей, що підтримує до 16 одночасних з'єднань з аналоговими телефонними лініями. Вона ідеально підходить для середнього бізнесу, а в її основі лежить архітектура х86.

Модуль FXO FXO-200 допомагає користувачеві активувати додаткові порти. А для цього можна використовувати дочірні карти FXS або FXO. Останній тип передає функціонал виклику, що підтримує будь-яку стандартну аналогову телефонну лінію.

Хмарні АТС вирішують багато завдань, починаючи з запису телефонних розмов і закінчуючи веденням різної статистики. IP-АТС забезпечує повний контроль над викликами компанії і кількість її філій не має принципового значення.
IP-телефон зовні майже не відрізняється від аналогового, але його функціонал значно ширше. Він підключається до ЛВС, через яке відбувається безпосередня взаємодія з IP-АТС.
Для початкового рівня підійде CooFone-D30. Він підвищує продуктивність і ефективність роботи молодших спеціалістів та менеджерів середньої ланки. В інших моделях функціонал значно більше.
IP-телефон допомагає заощадити на електриці за рахунок того, що живлення йде від Ethernet. Він допомагає відстежити статус абонента, швидко переадресувати і перевести дзвінок і при бажанні до нього можна підключити гарнітуру.